Aftellen... - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Wil Groot - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Coffee Bay, Zuid-Afrika van Wil Groot - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Ronald

Blijf op de hoogte en volg Wil

13 Mei 2012 | Zuid-Afrika, Coffee Bay

Eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Ronald Vonk, ik heb samen met mijn vrouw Marion twee prachtige dochters Bo en Noa, en wij wonen in Sassenheim. Ik ben 45 jaar, en inmiddels 12 jaar werkzaam voor Yacht waar ik verantwoordelijk ben voor het mooie kantoor in Den Haag.
Het sluimerde al lange tijd, maar vandaag is het zo ver. Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling, ik mag een bijdrage leveren aan een project in het buitenland, daar waar hulp hard nodig is! Vanuit de samenwerking van Yacht met People4Change kwam ik in aanraking met de stichting Willen en Doen, en zat ik aan tafel met de enorm bevlogen krachten hierachter, Wil en Martin. Wij vonden elkaar snel en nog geen vier weken verder is dit al de dag van vertrek. Met dank aan Yacht, de samenwerking met Simone van People4Change en Wil en Martin gaat het vandaag gebeuren en kan ik goed voorbereid het avontuur aan. Uiteraard wordt het lastig om Bo, Noa en Marion gedag te zeggen, maar 4 weken zijn ook weer snel om..
Ik ga proberen om middels deze site mijn doel en vorderingen te delen, ik ben benieuwd hoe dat technisch werkt, maar dat zal wel goedkomen. Als het goed is komt mijn volgend bericht uit Zuid Afrika, Coffee Bay,tot snel!

  • 13 Mei 2012 - 10:41

    Martin Lont:

    Hey Ronald
    Je bericht is goed doorgekomen. Ik denk dat je inmiddels wel in de lucht zal zitten.
    Heel veel succes bij het project. En geniet vooral can am het nieuwe sat je tegenkomt.
    Groet,
    Martin

  • 13 Mei 2012 - 11:01

    Wil:

    Bij deze wens ik je een goede reis en doe ze vooral allemaal de groeten.
    Succes en we volgen je :)
    Groeten :)

  • 13 Mei 2012 - 20:52

    Frans Groot:

    S6 en plezier

  • 14 Mei 2012 - 12:01

    Miranda:

    Hé grote vriend,
    maak er een fantastische tijd van!
    Natuurlijk ga ik je volgen!! Miran

  • 14 Mei 2012 - 14:19

    Alain:

    Hoi Ronald,

    Ik ga er van uit dat je het gemakkelijkste deel van de reis inmiddels achter de rug hebt. Weet dat we je volgen en in gedachten bij je zijn. Neem het allemaal goed in je op en hou ons op de hoogte. Wees jezelf en inspireer, zoals je hier ook altijd doet.
    Alain

  • 15 Mei 2012 - 10:32

    Jelle:

    super cool ome ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Als er mensen zijn die actie willen ondernemen, mail ons dan op willendoen@gmail.com dan kunnen wij jullie eventueel ondersteunen met foldermateriaal etc. Onze website is www.willenendoen.com Jullie kunnen daar zien wat wij de afgelopen jaren hebben gepresteerd en wat wij Willen en Doen. Ons bankrekeningnummer in Nederland is : Rabobank NL50RABO0137977387 t.a.v Willen en Doen Wij zijn telefonisch te bereiken op 06-17878385

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1111
Totaal aantal bezoekers 386376

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Kermis is geweest, nu weer op pad :)

18 Oktober 2007 - 03 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: